مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد

با حکم شهردار تهران محمد مویدی به عنوان مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ علیرضا زاکانی طی حکمی محمد مویدی را به عنوان مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد.

در متن این حکم عنوان شده است: نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت «مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از ذات اقدس ربوبی و بهره گیری از ظرفیت و استعداد مجموعه خدوم شهرداری، تمام همت و توان خویش را در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام»، معطوف به تحقق اسناد بالادستی، افزایش کارآمدی، حسن اجرای امور محوله و ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان عزیز تهران نمایید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب عالی در سایه نقش آفرینی موثرتان متکی به راهبردهای کلان شهرداری تهران باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت دارم.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد

انتهای پیام/

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 30095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =