به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، فاطمه تنهایی ایمن سازی و عدم انحراف در مسیر اتوبوس های تندر در حد فاصل میدان نبوت تا خیابان شهید ثانی( چهارراه تلفنخانه) دانست و افزود: علاوه بر هزینه های بالای نگهداشت المان های شهری، عدم پایداری، برخورد وسائل نقلیه با نرده های تفکیک کننده مسیر اتوبوس های تندرو سبب ایجاد مشکلات ترافیکی برای شهروندان و ایجاد گره ترافیکی در این خیابان و افزایش بار ترافیکی در این محدوده بود که در بازدیدها ساماندهی این محور به معاونت های مربوطه ابلاغ شد.
تنهایی به صرفه اقتصادی در اجرای طرح اصلاح نرده های فلزی در منطقه پرداخت و ادامه داد: اجرای تثبیت رفیوژ میانی و آسفالت در مسیر اتوبوس های تندرو محور آیت صرفه جویی اقتصادی ۴۰ درصدی در مدت یک سال را خواهد داشت که در فاز نخست اجرای این پروژه ۱۰۰۰ متر به مدت یکماه ایمن سازی شد که طبق برآورد مالی انجام طرح، کل هزینه های این پروژه بعد از دو سال به سیستم باز خواهد گشت.
وی یکی دیگر از معضلات شهری را سرقت المان های شهری دانست و تصریح کرد: برهمین اساس، نرده های قبلی در خیایان شهید آیت برچیده و عملیات جدول گذاری از نوع پلیمری به منظور ساماندهی و بهسازی مسیر BRT در این خیابان انجام گرفت.
یکسان سازی وضعیت ظاهری در سطح محدوده با استفاده از جداول جداکننده از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی شهردار منطقه۸ بود که تنهایی در باره آن سخن گفت و افزود: این عملیات عمرانی مطابق با استاندارد ابلاغ شده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بوده است که در راستای کاهش خطرات ترافیکی و خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان انجام گرفت.
انتهای پیام
نظر شما