افزایش ۳۳ درصدی صدور پروانه شهرسازی در منطقه۲

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه۲ گفت: همزمان با کاهش مدت زمان فرایند صدور پروانه شهرسازی ، میزان پروانه های صادرشده در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشت .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، ابراهیم رضایی مقدم گفت:  با توجه به تاکید  شورای اسلامی شهر و دستور شهردار تهران مبنی بر تسهیل و تسریع در فرایند صدورپروانه  و همچنین رویکرد جهش تولید مسکن در پایتخت، این موضوع به طور جدی دردستور کار منطقه قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه میانگین زمان صدور پروانه در منطقه دو به  پایین تر از میانگین زمان فرایند صدور پروانه در شهر تهران کاهش یافت، افزود:  در همین  راستا به منظور تکریم مراجعین  فرایند صدور پروانه مورد بازبینی دقیق قرار گرفت و با ایجاد وحدت رویه در حوزه های ذیربط  ، ابلاغ دستورالعمل و کاهش زمان بررسی  و همچنین هماهنگی لازم با دفاتر خدمات الکترونیک شهر موجب تغییرات مثبت در کاهش زمان صدور پروانه شد.
معاون شهردار منطقه۲ با بیان اینکه  در حال حاضر فرایند زمان صدور پروانه شهرسازی به طور میانگین به کمتر از ۲۱ روز رسیده است افزود:  با توجه به  اینکه میانگین زمان  فرایند صدور پروانه با  نقطه مطلوب مورد نظر در  چشم انداز مدیریت شهری منطقه فاصله دارد تلاش داریم  تا با تسهیل و تسریع در فرایند صدور پروانه در آینده شاهد کمتر شدن زمان این فرایند و همچنین افزایش تعداد پروانه های صادره باشیم و بتوانیم رضایت شهروندان را تامین کنیم.  
رضایی مقدم افزود:  با تدابیر پیش بینی شده و تسهیل  و تسریع در صدور پروانه شهرسازی  در  ۹ ماهه سالجاری ۴۰۳ پروانه صادرشده است .

انتهای پیام

۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 30138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =