بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه در ۲۵ مدرسه منطقه ۲۰ برگزار شد

شهردار منطقه ۲۰ در مراسم بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه گفت: شما دانش آموزان به عنوان افراد تاثیرگذار با کسب مهارت های لازم می توانید گام های مهم و نتایج مطلوب در زندگی اجتماعی بدست آورید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی در مراسم انتخاب شهرداران مدارس که روز چهارشنبه ۷ دی ماه در مدرسه دخترانه میرداماد برگزار شد، گفت: آشنایی با حقوق و تکالیف شهروندی و مشارکت اجتماعی از جمله اهداف شاخص طرح شهردار مدرسه است که دانش آموزان را به شهروندانی قانونمند تبدیل می کند.

ناظم رضوی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: یکی از وظایف مهم مدارس علاوه بر انتقال دانش، آموزش مفاهیم و مهارت های لازم برای روبروشدن دانش آموزان با مسائل مهم اجتماعی و فرهنگی در جامعه  است.

او با بیان اینکه اجرای این طرح، نوید بخش گام های مثبت در زمینه پرورش نسل جدید است، افزود: تبدیل دانش آموزان به نیروهایی کارآمد برای مشارکت در برنامه های شهری و اجتماعی از اهداف طرح شهردار مدرسه است و مدیریت در این طرح به مانند تمرین مدیریت شهر توسط آینده سازان این مرز و بوم است.

ناظم رضوی ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های مرتبط با مسائل ایمنی، ترافیک و حمل و نقل عمومی، زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و تربیت بدنی و همچنین تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری را از جمله اهدف این انتخابات شهردار مدرسه عنوان کرد.

بیست و دومین دوره طرح شهردار مدرسه با حضور شهردار منطقه ۲۰، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری، نماینده اداره کل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، رئیس روابط عمومی منطقه، شهردار ناحیه ۵، معاون امور پرورش اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ری و اعضای هیئت مدیره مدرسه میرداماد برگزار شد.

طرح شهردار مدرسه پس از برگزاری جلسات هم اندیشی و توجیهی با مسئولین آموزش و پرورش  نوحی شهرری و مدیران و مربیان پرورشی مدارس منتخب از ۴ الی ۱۰ دیماه بصورت مجازی و حضوری در ۲۵ مدرسه دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه دور اول و دوم اجرا می شود.

بیست و دومین دوره انتخاب شهرداران مدارس با مشارکت بیش از ۷ هزار دانش آموز در ۲۵ مدرسه منتخب این منطقه انجام شد و در نهایت ۲۵ نفر به عنوان شهردار و ۱۵۰ نفر معاونین آنها معرفی شدند.

انتهای پیام

۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 30173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =