برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام منطقه ۱۰؛ روز جمعه

شهردار منطقه ۱۰ گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح جمعه با سخنرانی علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یادمان نورالزهرا برگزار می‌شود. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» گفت: صبح جمعه همزمان با سالروز حماسه ۹ دی و در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، منطقه ۱۰ میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت دفاع مقدس خواهد شد. 

وی با دعوت از شهروندان میهن‌دوست، ولایی و غیور برای حضور و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام، در تشریح جزییات برگزاری این مراسم اظهار داشت: مراسم وداع عصر پنجشنبه ابتدا از ساعت ۱۵:۳۰ عصر در کانون سلمان در خیابان کمیل و بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد سیدالشهدا (ع)، باب الحوائج (ع) و الهادی (ع)برگزار می‌شود. 

شهردار دیار مهر و ایمان با بیان اینکه صبح جمعه نیز از ساعت هفت با برگزاری مراسم پر فیض دعای ندبه به استقبال مراسم تشییع این شهید عزیز خواهیم رفت، تصریح کرد: پس از قرائت دعای ندبه، مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمی و مداحی حاج سعید حدادیان و حاج مصطفی خورسندی در مسجد حضرت حجت (عج) در خیابان حسام‌الدین به صورت رسمی آغاز می‌شود. 

اخ الصنایع ادامه داد: سپس از ساعت ۱۰، پیکر این شهید گمنام با همراهی شهروندان ولایی و مومن به سمت یادمان نورالزهرا (س) واقع در بوستان تهرانی تشییع می‌شود. 

وی با بیان اینکه در محل یادمان و مقبره شهید، علیرضا زاکانی، شهردار تهران سخنرانی و حاج نریمان پناهی نیز مداحی خواهند کرد، خاطرنشان کرد: در نهایت نیز پیکر مطهر این شهید بزرگوار در یادمان نورالزهرا (س) به خاک سپرده می‌شود و مردم منطقه از برکات حضور این یادگار دفاع مقدس بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 30176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =