برخورد قانونی شهرداری منطقه۱۱ با سدمعبر در خیابان قلمستان

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان قلمستان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف در خیابان قلمستان خبر داد و گفت: پیرو پیامهای شهروندان در خصوص مزاحمت های  صنفی واحد های تجاری در سطح منطقه و پیگیری های عوامل اجرایی ناحیه۲، طرح ویژه انضباط شهری در خیابان قلمستان اجرا شد و با واحد های متخلف که معبر را سد می‌کردند و مانع عبور و مرور شهروندان می‌شدند برخورد قانونی شد.

موسوی افزود : در این طرح که با هدف برخورد با صنوف متخلف برگزار شد تعداد ۵ واحد صنفی دارای رای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شناسایی شد که با هماهنگی اداره ساماندهی منطقه اخطار مکتوب در خصوص رفع مزاحمت و پلمب در صورت عدم توجه؛ برای متصدیان ارسال گردید.
شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد :در طرحی که اجرایی شد تذکرات شفاهی به برخی واحد ها داده شد و لوازمی که سد کننده محل عبور و مرور شهروندان بودند و مالکین توجهی به جابجایی آنها و احترام به حقوق شهروندان نداشتند نیز به ناحیه منتقل شد تا مالکین با گذراندن مراحل قانونی نسبت به تحویل اقلام اقدام کنند .
این طرح به صورت مستمر جهت رفاه حال شهروندان و برخورد با اصناف متخلف و تمامیت خواه ادامه خواهد داشت و گزارشات اقدامات اطلاع رسانی می شود.
موسوی در پایان با اشاره به اجرای طرح ویژه انضباط شهری در منطقه ۱۱ گفت : واحد ساماندهی و شهرداران نواحی ملزم به پیگیری جدی در برخورد با سدکنندگان معبر هستند و با متخلفین طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 30224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =