همکاری تمامی بخش‌های شهرداری منطقه ۱۷ برای اجرای طرح «من شهردارم»

در راستای اجرای طرح «من شهردارم» از تمام ظرفیت های منطقه ۱۷ جهت معرفی و نظرسنجی این طرح استفاده شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، در راستای اجرای طرح «من شهردارم» و بودجه‌ریزی مشارکتی و مردمی سازی اداره شهر، شهروندان منطقه یا شهروندانی که محل تردد یا کار آنها این منطقه است، می‌توانند جهت مشارکت در اداره شهر و ارائه نظرات خود در پروژه تعیین شده ، از طریق اسکن کد QR یا شماره‌گیری کد دستوری #۳۱۰*۱۳۷*  یا لینک https://manshahrdaram.tehran.ir/forms-manshahrdaram/region۱۷ به بخش نظرسنجی وارد و نظرات خود را ثبت کنند.

همچنین شهروندان می توانند در پایان بخش نظرسنجی پیشنهاد خود را راجع به پروژه مدنظر ارائه دهند.

در اجرای این طرح که از ۳ دی ماه شروع شده و تا روز ۱۳ دی ماه  ادامه خواهد داشت، تمام ادارات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچون ادارات امور بانوان، آموزش های شهروندی، فرهنگی، سلامت،ستاد راهبری و مدیریت محله، مرکز خدمات اجتماعی و تربیت بدنی پای کار آمده و نیروهای مشغول به خدمت در این ادارات در اطلاع رسانی و پرسشگری از مردم به میدان آمده اند.

علاوه بر آن نیروهای ۱۴ سرای محلات و خانه های  سلامت نیز پا به پای دیگر همکاران به اجرای نظرسنجی مردمی درخصوص پروژه های شهری و معرفی پویش مردمی«من شهردارم» پرداخته اند.

شهرداران نواحی سه گانه منطقه برای اجرای هر چه بهتر این طرح تمامی ظرفیت های موجود در نواحی را جهت معرفی و شرکت شهروندان در این نظرسنجی پای کار آورده اند.

همچنین در راستای اجرای این طرح از ظرفیت های معاونت برنامه ریزی، مدیرت بحران، شوارایاری ها و پایگاه های بسیج نیز استفاده شده است و در معرفی طرح و انجام نظرسنجی به میدان آمده اند.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 30257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =