سرنوشت وجوه دریافتی از شهروندان برای طرح ترافیک در روزهای آلوده

سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به اینکه وجوه دریافتی از شهروندان برای رزرو طرح ترافیک در روزهای آلوده چه می‌شود، گفت: این وجوه در کیف پول شهروندی آن‌ها باقی خواهد ماند.

به گزارش شهر، براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، طرح زوج و فرد در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه از در منازل در تهران اجرایی خواهد شد؛ همچنین مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک برای فردا و پس فردا توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود.

با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان برای این دو روز مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک رزرو کرده بودند، سوالی که برای این دست از شهروندان ایجاد شده این است که پول پرداختی برای رزرو طرح ترافیک در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه چه می‌شود.

در همین راستا؛ عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پاسخ به سوال فوق‌الذکر گفت: وجوه دریافتی از شهروندان در کیف پول شهروندی آن‌ها باقی خواهد ماند.

مطابق با اعلام سازمان هواشناسی طی چهار روز آینده شرایط جوی کشور پایدار است که این مسئله باعث افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و بزرگ از جمله تهران، کرج، تبریز، اراک و اصفهان خواهد شد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۶۵ یعنی بازه ناسالم برای آحاد جامعه و قرمز قرار دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 30272

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =