اجرای موفق طرح من شهردارم در محلات نه‌گانه منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ اظهار داشت: طرح من شهردارم از هفته گذشته در محلات نه گانه کلید خورد و شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه پروژه های اولویت دار خود را ثبت کنند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی گفت: طرح من شهردارم با هدف استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل مردمی در افتتاح پروژه های شهری راه اندازی شده و شهروندان در محلات و مناطق مختلف می‌توانند با مراجعه به این سامانه، اولویت‌های پروژه‌ها را ثبت کنند و هدف ما در این سامانه استفاده از مشارکت مردم در بهره‌برداری و اولویت‌بندی بر مبنای درخواست شهروندان است.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به صحبتهای شهردار تهران مبنی بر بودجه ۱۴۰۱ و اعتبار خوبی که برای طرح های منطقه ای پیش بینی شده اینطور ادامه داد: امید است با مراجعه مردم به سامانه "من شهردارم" بتوانیم با اولویت‌بندی این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم، سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۸ پروژه ی توسعه محلی برای منطقه احصاء شده که با بسیج همگانی در نواحی ۶ گانه درصدد هستیم با انتخاب شهروندان و اولویت بندی پروژه ها گام های موثری در جهت افتتاح پروژه ها بر مبنای درخواست شهروندان برداریم.

روحانی تصریح کرد: یکی از راه‌های ارتباط گرفتن با مردم بستر فضای مجازی است ، اما تجربه حضور میدانی، پرسش رودررو و حضوری با مردم در رابطه با پروژه‌های شهری شیوه جدیدی است که برای نخستین بار در شهرداری تهران اجرا می شود، در راستای اجرای طرح «من شهردارم» و بودجه‌ریزی مشارکتی و مردمی سازی اداره شهر، شهروندان محلات نه گانه و شهروندانی که محل تردد یا کار آنها در این منطقه است، می‌توانند جهت مشارکت در اداره شهر و ارائه نظرات خود در پروژه تعیین شده، از طریق اسکن کد QR یا شماره‌گیری کد دستوری #۳۱۰*۱۳۷* یا با استفاده از لینک manshahrdaram.tehran.ir به بخش نظرسنجی وارد و نظرات خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است همچنین شهروندان می توانند در پایان بخش نظرسنجی پیشنهاد خود را راجع به پروژه مدنظر در قالب نوشتار ارائه دهند. بی تردید، نظرات شما شهروندان عزیز به مدیریت شهری در اولویت بندی برای اجرای پروژه ها و ارتقا سطح زندگی با کیفیت تر موثر خواهد بود.

انتهای پیام 

۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 30292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =