تقدیر از شهرداری برای تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر/ خبر را در سایت شهرداری خواندم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از معاون منابع انسانی شهرداری برای تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر گفت: خبر را در سایت شهرداری خواندم، امیدوارم مایه مسرت همکاران شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هجدهمین جلسه این شورا ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از معاون منابع انسانی شهرداری برای تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر گفت: خبر را در سایت شهرداری خواندم. امیدوارم مایه مسرت همکاران شود. انشالله این اقدام به سرعت انجام شود. پیش از این آقای فروزنده اقداماتی را انجام داد، اما تبدیل وضعیت مابقی نیروها اجرا نشده بود که این خبر که تبدیل وضعیت سایر همکاران ایثارگر حجمی نیز انجام خواهد شد، باعث خرسندی است و این پیام را به این همکاران می دهیم که تبدیل وضعیت آنها انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر امید آفرینی در خصوص قول هایی که در سخنرانی ها مطرح می شود، تصریح کرد: باید مشخص باشد که این وعده ها کی قرار است محقق شود. باید تابلوهای روزشمار را در پروژه ها نصب کنیم تا هم امید آفرینی و اعتماد انجام شود و هم شاخصی برای اعضای شورا باشد که ببینیم طرح ها چه زمانی به نتیجه می رسد؛ این اطلاع رسانی در تخصیص اعتبارات نیز اثرگذار خواهد بود. چه ماه شمار چه روزشمار می تواند تعهد ایجاد کند و مواردی که مطرح می کنیم مورد استناد مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 30295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =