انتشار فراخوان نگهداری از تجهیزات ترافیکی بزرگراه‌ها به صورت یکپارچه

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انتشار فراخوان شناسایی پیمانکاران باسابقه و توانمند در حوزه «تهیه، نصب و اجرا، حفظ و نگهداشت تمامی تجهیزات، المان‌ها و علائم افقی و عمودی بزرگراه‌های شهر تهران» به‌صورت یکپارچه و عملکرد محور خبر داد.

محمدرضا شیخ بهایی در گفت‌وگو با شهر، پیرو نظر معاون حمل و نقل و ترافیک و همچنین بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در راستای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات ترافیکی و تمامی علائم افقی و عمودی در سطح بزرگراه‌ها، سازمان حمل و نقل و ترافیک نسبت به انجام فراخوانی اقدام کرده است.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره موضوع فراخوان توضیح داد: به صورت کلی و عملکرد محور موضوع تهیه، نصب، اجرا، نگهداری و حراست از اقلام ترافیکی به یک پیمانکار واگذار خواهد شد. واگذاری به صورت پهنه بندی در شهر یا در اختیار قراردادن یک بزرگراه به یک پیمانکار انجام خواهد شد.

شیخ بهایی درباره اهداف این طرح بیان کرد: اولویت نخست ما افزایش کیفیت تجهیزات در بزرگراه‌ها است. جلوگیری از سرقت‌ها [که تجهیزات متولی پیدا خواهد کرد] و وحدت رویه در نگهداشت پروژه از جمله اهداف مدیریت شهری با اجرای این طرح است.

وی در پایان عنوان کرد: این فراخوان هفته گذشته در روزنامه‌ همشهری و سایت سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران منتشر شده است تا پیمانکارانی که این توانمندی را دارند در این فراخوان شرکت کنند.

انتهای پیام/

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 30388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =