نام و آوازه «مرد میدان» در میدان امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و یاران وفادارش در میدان امام خمینی (قدس سره) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی گفت: شهرداری منطقه ۱۲ به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و یاران وفادارش، شامگاه دیروز، دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه، از ساعت ۶ تا ۸ بعد از ظهر، مراسم بزرگداشتی برگزار کرد که این مراسم با استقبال پرشوری از سوی عاشقان راه آن قهرمان ملی-مذهبی میهن روبه‌رو شد.

یزدی افزود: اجرای ویدئومپینگ حاوی تصاویر و فیلم‌های سردار سلیمانی، روی دیواره ساختمان مخابرات تهران از جمله برنامه‌های این مراسم بود که سبب شد نام و آوازه این مرد میدان در میدان امام خمینی (قدس سره) طنین‌انداز شود.

وی همچنین از تدارک برنامه‌های فرهنگی و هنری با مضمون شهادت حاج قاسم و ویژگی‌های شخصیتی و دلاوری‌ها و رشادت‌های ایشان در راه اعتلای وطن خبر داد و بیان کرد: با برپایی استیجی در پیاده‌راه ضلع شمال میدان امام خمینی (قدس سره)، برنامه‌هایی همچون قرائت قرآن، اجرای تواشیح، روایت‌گری، سرود، مسابقه و تجلیل از خانواده معظم شهدا به اجرا درآمد که این برنامه‌ها تجلی تأثیرگذاری عمیق حاج قاسم بر فرهنگ و هنر این مرزوبوم بود.

شهردار قلب طهران با اشاره به برپایی موکب فرهنگی با نام شهید مدافع حرم محمدرضا (علی) بیات ادامه داد: در این موکب، به جز پذیرایی از شرکت‌کنندگان، پخش محصولات فرهنگی نظیر پرچم، سربند، پیکسل و... به نیت شهید حاج قاسم صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 30423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =