تحقق بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تحقق بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی‌ماه و ادامه پیگیری برای تحقق هرچه بیشتر این منابع خبر داد.

لطف اله فروزنده در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه سعی می‌کنیم بودجه را به اندازه مبلغ مصوب شورا محقق کنیم، اظهار کرد: با توجه به برنامه ای که برای تحقق منابع غیر نقد داریم و همچین بر اساس تبصره ۲۹ که شورا مجوز آن را به ما داده، در تلاش هستیم تا بتوانیم بخش غیرنقد را نیز محقق کنیم.

وی تاکید کرد: منابع غیرنقد باید کارشناسی شود و اقدامات کارشناسی و رایزنی با بانک شهر و پیمانکاران در حال انجام است تا در تحقق بخشی از منابع غیرنقد به نتیجه برسیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی ماه محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: بخشی تا پایان سال و تحقق مابقی آن نیز در سال آینده ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به پیوستن تمام شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری به حساب خزانه واحد شهرداری، یادآور شد: تنها یک سازمان هنوز به خزانه واحد نپیوسته که اقدامات اضافه شدن این سازمان نیز در حال انجام است.

فروزنده همچنین تصریح کرد: تشکیل خزانه واحد در مدیریت هزینه ها و شناسایی منابع درآمدی اثرگذار بوده و بر همین اساس می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را در بحث بودجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 30472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =