مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام شامگاه امشب در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) واقع در خیابان میعاد شمالی ناحیه یک با حضور پرشور شهروندان شهیدپرور و ولایی منطقه ۱۹، ائمه جماعات و مدیران شهری برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی بیان کرد:این شهید گمنام والامقام فردا بر روی دست شهروندان میهن‌دوست و غیور تشییع و در بوستان بزرگ ولایت  به خاک سپرده خواهد شد.

به گفته این مسئول مراسم وداع با حضور مسئولین مدیریت شهری، بسیجیان و عموم مردم منطقه همراه با تلاوت قرآن کریم توسط قاری بین المللی، مداحی و اجرای مراسم آیینی در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش مراسم تشییع و خاکسپاری فردا پنج شنبه ۱۵ دی ماه از ساعت ۹ صبح  با برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا برگزار می شود و شهروندان از مقبره الشهدای بوستان ۲۲ بهمن در ناحیه یک به سمت خیابان میثاق شمالی، خیابان شهامت و بوستان بزرگ ولایت درب شماره دو شهید معزز را برای تدفین بدرقه می کنند.

همچنین، حسین اخگرپور معاون اجتماعی منطقه بیان کرد: همزمان با برگزاری آیین وداع و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام، پردیس فرهنگی به همراه موکب و ایستگاه های صلواتی در بوستان ۲۲ بهمن و ولایت در مسیر تشییع برپا خواهد شد.ضمن اینکه موکب دیگری نیز امشب در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) تدارک دیده شده است.

اخگرپور افزود: پردیس فرهنگی در این مراسم در مسیر بدرقه شهید گرانقدر از ساعات اولیه صبح برپا و با اجرای برنامه های آئینی، فرهنگی از جمله نمایشگاه عکس از شهدای منطقه، غرفه ویژه کودکان شامل نقاشی و رنگ آمیزی، غرفه جهاد تبیین، اجرای تواشیح و سرود به استقبال از شرکت کنندگان در این مراسم معنوی خواهد رفت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه تصریح کرد: علاوه بر موکب های پذیرایی در راستای تسهیل در حضور شهروندان شهید پرور به این مراسم ۲۰ دستگاه اتوبوس از محلات و نقاط پرتردد منطقه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پیکر شهید گمنام دفاع مقدس همزمان روز پنج شنبه از ساعت ۹ صبح از مقابل مقبره الشهدای بوستان ۲۲ بهمن  به سمت بوستان بزرگ ولایت بر روی دستان مردم مؤمن و شهید پرور منطقه ۱۹ بدرقه خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 30473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =