باز هم دروغ!

سخنگوی شهرداری تهران گفت: گزاره «انتقاد به آلودگی هوا خنده‌دار است» برساخت دروغین از مصاحبه علیرضا زاکانی است.

به گزارش خبرنگار شهر، عبدالمطهر محمدخانی به انتشار تصویر خبرسازی برخی رسانه ها با گزاره "انتقاد به آلودگی هوا خنده‌دار است" در صفحه شخصی خود در فضای مجازی؛ آن را یکی دیگر از ابزار پروژه تخریب شهردار تهران خواند و به تشریح واقعیت پرداخت.

در متن این واکنش آمده است:

باز هم دروغ!
ابزار پروژه تخریب دولت، مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر در رسانه‌های جمعی، کاربست غیراخلاقی اطلاعات کاذب عمدی (disinformation) است. گزاره «انتقاد به آلودگی هوا خنده‌دار است» برساخت دروغین از مصاحبه آقای زاکانی است.

تعبیر شهردار خطاب به پروژه‌سازان این بود: «آنها درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده، حرف‌های آنها برای ما هیچ ندارد.»

حل معضل آلودگی هوا نیازمند پویش ملی است. کینه‌توزی سیاسی حل مشکلات بدخیم را به تعویق می اندازد.

باز هم دروغ!

به گزارش شهر در روزهای اخیر برخی رسانه‌های اصلاح طلب با سوء استفاده سیاسی از ارسال نامه اعضای شورای اسلامی شهر تهران به سران قوا در خصوص آلودگی هوا، خواستار برکناری شهردار تهران شده بودند که این ادعا، واکنش شدید اعضای شورای شهر را به دنبال داشت و اعضا، این موضوع را استفاده سیاسی عنوان کردند و شهردار تهران نیز شب گذشته در جمع خبرنگاران در واکنش به این مساله گفت: «آنها درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده، حرف‌های آنها برای ما هیچ ندارد.» 

حالا این مساله نیز بار دیگر با برداشتی اشتباه در برخی رسانه‌ها منعکس شده که نشان‌دهنده ادامه سیاسی‌کاری با سوار شدن بر موج آلودگی هواست.

انتهای پیام/

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 30482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =