حضور ۱۵۰ مراجعه‌کننده در چهل و پنجمین میز خدمت شهرداری تهران در مصلی

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: امروز نزدیک به ۱۵۰ نفر به میز خدمت شهرداری در محل اقامه نماز جمعه مراجعه کردند که از این تعداد، مراجعه ۵۰ تا ۶۰ نفر به دلیل پیگیری مطالبات اخیرشان بود.

سید سعید صدرزاده در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه میز خدمت نماز جمعه امروز- ۱۶دی‌ماه- با حضور معاونان سازمان بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: تعدادی از نیروهای اداره کل برنامه‌ و بودجه نیز برای انجام نظرسنجی در قالب طرح "من شهردارم" در محل اقامه نماز جمعه حضور داشتند.

حضور ۱۵۰ مراجعه‌کننده در چهل و پنجمین میز خدمت شهرداری تهران در مصلی

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی با بیان اینکه به تناسب همین طرح، شهرداران مناطق ۶، ۹ و ۱۷ در مصلی حضور داشتند، تصریح کرد: از این میان شهردار منطقه ۶ با حضور در میز خدمت، پاسخگوی مطالبات شهروندان بود.

صدرزاده گفت: حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی نیز به عنوان برگزار کننده میز خدمت با تمام اعضا در محل اقامه نماز جمعه حضور داشت و میزبان شهروندان بود.

حضور ۱۵۰ مراجعه‌کننده در چهل و پنجمین میز خدمت شهرداری تهران در مصلی

وی با اشاره با مسائل عنوان شده از سوی مردم در میز خدمت امروز، خاطرنشان کرد: شهروندان مسائلی همچون معضلات شهرسازی، معضلات خدمات شهری در خیابان‌ها و معابر و ایجاد قفل ترافیکی به دلیل حضور دستفروشان و موارد غیرمرتبط با حوزه وظایف شهرداری همچون اشتغال را مطرح کردند.

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی از مراجعه نزدیک به ۱۵۰ نفر به میز خدمت شهرداری در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۰ تا ۶۰ نفر برای پیگیری مطالبات خود که در هفته‌های گذشته مطرح کرده بودند، مراجعه کردند که با توجه به وجود سامانه اتوماسیون، امکان پیگیری تعداد قابل توجهی از این مطالبات به صورت همزمان وجود داشت.

حضور ۱۵۰ مراجعه‌کننده در چهل و پنجمین میز خدمت شهرداری تهران در مصلی

وی افزود: اکثریت مراجعه‌کنندگان راهنمایی شدند و نیاز به ارائه درخواست به صورت نامه وجود نداشت چراکه تعدادی از مطالبات خارج از حیطه اختیارات و وظایف شهرداری بود؛ البته امروز سه طرح پیشنهادی نیز در حوزه شهرسازی از سوی شهروندان به ما ارائه شد.

صدرزاده در ادامه از حضور نزدیک به ۱۲۰ نفر از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران برای نظرسنجی در قالب "طرح من شهردارم" خبر داد و گفت: امروز نزدیک به ۶ هزار نفر در نماز جمعه حضور داشتند که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح، نیروهای اداره کل برنامه و بودجه نظرسنجی از نمازگزاران را انجام دادند.

وی ادامه داد: این نظرسنجی هفته گذشته نیز انجام شده بود که با توجه به استقبال بالای شهروندان، امروز نیز ادامه یافت.

انتهای پیام/

۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
کد خبر: 30532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =