مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باغ کتاب تهران منصوب شدند

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی رضا مجدی را به عنوان مدیر عامل موسسه باغ کتاب تهران منصوب کرد

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی رضا مجدی را به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه باغ کتاب تهران منصوب کرد.
در حکم رییس سازمان فرهنگی هنری آمده است:
«جناب آقای رضا مجدی
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، به استناد ماده ۱۲۴ اصلاحیه قانون تجارت و اساسنامه، بدین ‌وسیله جناب‌عالی را به سمت «عضو هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه باغ کتاب» منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود در راستای اساس‌نامه، با مساعدت اعضای محترم هیئت‌مدیره و با مدیریت جهادی و کارآمد در انجام امور محوله، بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم جبهه انقلاب، نیروهای اندیشمند و صاحب‌نظر و با سازماندهی هوشمندانه تمام امکانات و منابع به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند نسبت به تحقق مأموریت‌های تحولی موسسه اقدام نمایید.
از تلاش‌های مخلصانه آقای جلالی فراهانی در سال‌های تصدی این مسئولیت قدردانی و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال سربلندی و توفیق روزافزون شما را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خدمت به آحاد شهروندان آرزومندم.»


عضویت در هیئت مدیره شرکت نوسازی اراضی عباس آباد شهرداری تهران، عضویت در کمیسیون‌ محتوای شورای عالی فضای مجازی، عضویت در کمیسیون آینده نگاری شورای عالی انقلاب فرهنگی، تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی از جمله سوابق رضا مجدی است.
همچنین در احکامی دیگر، مجید شاه حسینی و احمد نوری به عنوان اعضای هیئت مدیره موسسه باغ کتاب تهران منصوب شدند.

انتهای پیام 

۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 30549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =