بهسازی و نوسازی ۲۰۸ معبر در منطقه ۱۷ تهران/ ۹ هزار و ۳۹۰ متر از انهار قدیمی جمع‌آوری شده است

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: مرمت و بهسازی ۲۰۸ کوچه و خیابان تکمیل شده که ۱۶۶ کوچه و معبر در بافت فرسوده قرار دارد؛ در مجموع به صورت ریالی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد دقیق‌ پروژه‌های افتتاحی امروز به جز مرکز توانمندسازی برادران حسنی (کوثر) است.

به گزارش خبرنگار شهر، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ تهران در آیین افتتاح مراکز توانمندسازی کوثر و بهسازی و نوسازی ۴۰۰ معبر از بافت‌های فرسوده شهر تهران بیان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری، هفتمین بار است که در منطقه ۱۷ خدمت شهردار تهران هستیم و همچنین امروز سومین شنبه امید و افتخار است که در منطقه ۱۷ برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۱۷ درباره مرکز توانمندسازی برادران حسنی (کوثر) گفت: فضایی که برای مرکز توانمندسازی برادران حسنی در نظر گرفته شده، ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنا با ظرفیت اشتغال ۲۰۰ زن است. این ظرفیت در ماه‌های آتی با مهارت آموزی تکمیل و افزایش خواهد یافت.

شنگی درباره بهسازی و نوسازی معابر عنوان کرد: این اقدام بر اساس ۱۲ سیاست کلان و ۹۰ کلان پروژه ابلاغی انجام شده است. مرمت و بهسازی ۲۰۸ کوچه و خیابان تکمیل شده است که ۱۶۶ کوچه و معبر در بافت فرسوده قرار دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، ۳۸ هزار و ۱۳۱ تن آسفالت در معابر منطقه ۱۷ پخش و توزیع شده است، افزود: همزمان با این اقدام، جمع آوری انهار قدیمی و اجرای کانال کتابی در دستور کار قرار گرفت. ۹ هزار و ۳۹۰متر از انهار قدیمی جمع آوری شده و زیرسازی لوله‌ها به صورت کامل تعویض شده است. 

شهردار منطقه ۱۷ در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: چند ماه پایانی ۱۴۰۰ به همراه ۹ ماه ابتدایی امسال در منطقه ۱۷، به لطف شهردار و حمایت معاون فنی و عمرانی ۴۲ هزار و ۲۳۲ تن آسفالت در منطقه پخش و توزیع شده است که یک رکورد در تاریخ مدیریت شهری منطقه محسوب می‌شود. 

شنگی درباره تعویض و بازسازی زمین‌های‌ چمن مصنوعی گفت: ۵ زمین چمن مصنوعی نیاز به بازسازی داشت که امروز سه زمین چمن مصنوعی با مساحت ۴ هزار و ۷۲۰ متر مربع افتتاح می‌شود. 

وی در پایان یادآور شد: در مجموع به صورت ریالی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد دقیق‌ پروژه‌های افتتاحی امروز به جز مرکز توانمندسازی برادران حسنی (کوثر) است.

انتهای پیام/

۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 30556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =