برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در منطقه ۲۰

مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده ۸سال دفاع مقدس روز جمعه در زیر بارش باران رحمت الهی در محله دولت آباد با حضور مردم شهید پرور و مسئولین این منطقه تشییع و در بوستان توسکا خاکسپاری شد.

این مراسم با حضور حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع)، حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، مسئولین شهرری، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرری همراه با تلاوت قران کریم و مداحی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) به سمت بوستان توسکا برگزار شد.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: فراهم‌سازی شرایط خاکسپاری شهدا در اماکن عمومی راهکاری ارزشمند برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد فضای معنوی و پاسداشت خون شهدای گرانقدر است و این مناسبت ها و تجمعات مردمی باعث ایجاد وحدت و همدلی مردم می شود.

ناظم رضوی افزود: فضاسازی شهر با نصب بنرهای اطلاع رسانی، آذین بندی با پرچم در میادین و نظافت و شستشوی معابر برای استقبال از شهدای گمنام انجام شد.

این  گزارش حاکی  است مراسم وداع با شهید گمنام روز پنجشنبه ١۵ دی بعد از نماز مغرب و عشاء  در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در فلکه سوم دولت آباد و مراسم تشییع روز جمعه ۱۶ دی از مسجد امام حسن مجتبی(ع) به سمت بوستان توسکا برگزار شد.

انتهای پیام 

۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 30578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =