عملیات نصب عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی فردا به اتمام می‌رسد

عملیات نصب عرشه در پروژه پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی که هم‌اکنون در جریان است تا عصر فردا نوزدهم دی ماه به اتمام می‌رسد.

عباس شعبانی با بیان اینکه عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه در پروژه احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی، امروز و متعاقب انسداد ترافیکی این بزرگراه در محدوده بلوار سلمان فارسی آغاز شد، به خبرنگار شهر گفت: این عملیات طبق برنامه در حال انجام است و تا عصر فردا نوزدهم دی ماه به سرانجام می رسد.

وی افزود: همچنین انجام اصلاحات هندسی و گشایش ۲ مسیر دوربرگردان به منظور هدایت ترددهای محلی، نصب بنرهای راهنما در بیش از ۴۰ نقطه از معابر شریانی ورودی و خروجی و نیز استقرار تیم های عملیاتی سواره و پیاده، بخشی از اقدامات انجام شده به منظور هدایت بهتر ترافیک در زمان انسداد بزرگراه شهید آوینی و اجرای عملیات نصب عرشه است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: خیابان های شهید رجایی، فدائیان اسلام، بزرگراه امام رضا(ع)، بزرگراه شهید کریمی و جاده تهران- ورامین از جمله معابری است که می توانند تا پایان زمان انسداد ترافیکی به عنوان مسیر جایگزین مورد استفاده شهروندان قرار گیرند.

وی بیان کرد: بهره برداری از پل دوربرگردان شرق به شرق، مشکلات ناشی از دوربرگردان های همسطح بزرگراه شهید آوینی که به صورت نقاط حادثه خیز ترافیکی عمل می کردند را برای همیشه برطرف ساخته و ضمن ارتقای ایمنی تردد، کمک به سزایی به روانسازی جریان ترافیک در این معبر بزرگراهی می کند.

 شعبانی در پایان یادآور شد: این پل دوربرگردان به صورت یک پل ۴ دهانه با عرشه فلزی و دال بتنی احداث شده و طول آن با احتساب شیبراهه های ورودی و خروجی به ۴۵۰ متر می رسد.

انتهای پیام/

۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 30660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =