اجرای طرح «بهاران خدمت» با هدف افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان و تغییر چهره شهر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: اجرای طرح «بهاران خدمت» در تمامی مناطق ۲۲گانه شهر تهران با هدف لزوم افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان و تغییر چهره شهر در آستانه دهه مبارک فجر، ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان و همچنین نوروز ۱۴۰۲ و با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود منطقه در دو محور بزرگراهی و عمومی با شعار «آمد بهار جان ها» اجرایی خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسه نظارت ستادی از شهرداری منطقه ۸ صبح امروز ۲۰دی ماه با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی، فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان،حلیا سادات حسینی سرپرست اداره کل محیط زیست،عنقایی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری امور خدمات شهری، عباس نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست، ندرلو معاون خدمات شهری منطقه ۸، شهرداران نواحی این منطقه، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت پیرامون  موضوعات خدمات شهری در این منطقه برگزار شد.

حسین نظری در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت ایام پیش رو و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، گفت: حوزه خدمات شهری به جهت ماموریت ها و وظایفی که بر عهده دارد ارتباط مستمر و مستقیمی با شهر و شهروندان دارد از اینرو خداوند را شاکریم که این بستر را برای ما در راستای خدمات رسانی به مردم عزیزمان فراهم کرده است تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به آنان ارائه دهیم.

نظری در ادامه این جلسه پس از استماع گزارشی جامع از وضعیت و عملکرد این منطقه در موضوعات مختلف خدمات شهری که توسط جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ارائه شد، گفت: هدف از برگزاری چنین جلسات و بازدیدهایی تلاش در راستای ارتقاء و بهبود سطح نگهداشت شهر در مناطق ۲۲گانه شهر تهران و آسیب شناسی شرایط موجود است؛ بنابراین با احصاء مباحث و مشکلات موجود و پیگیری های مستمر، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهید.

وی با اشاره به اجرای طرح «بهاران خدمت» در تمامی مناطق ۲۲گانه شهر تهران گفت: این طرح با هدف لزوم افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان و تغییر چهره شهر در آستانه دهه مبارک فجر، ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان و همچنین نوروز ۱۴۰۲ و با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود منطقه در دو محور بزرگراهی و عمومی با شعار «آمد بهار جان ها» اجرایی خواهد شد.بنابراین انتظار داریم که این طرح با جدیت بسیار و نیز با استفاده از خلاقیت و نوآوری دنبال و در سطح این منطقه اجرایی گردد.

نظری در ادامه با تاکید بر این که منطقه ۸ به جهت کمبود سرانه فضای سبز جزو مناطق کم برخوردار محسوب می شود، اظهار کرد: تمهیداتی اتخاذ شود تا با تملک قطعات مشجر و پهنه هایی که قابلیت کاربری فضای سبز داشته باشند، سرانه فضای سبز این منطقه افزایش یابد.

نظری اضافه کرد: برای دستیابی به نتایج مطلوب همواره کارمحوری را در بستری از اخلاق محوری فراهم کنید تا در مسیر درستی حرکت کنید.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: از آنجایی که این منطقه به لحاظ موضوعات خدمات شهری جزو مناطق خوب محسوب می شود؛ بنابراین لازم می دانیم از شهردار و معاون خدمات شهری این منطقه به جهت زحماتشان در این حوزه قدردانی کنیم.

همچنین در ادامه این نشست هر یک از مدیران عامل این معاونت به ارائه گزارشات و موضوعات مختلف خدمات شهری در این منطقه پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ و ندرلو معاون خدمات شهری این منطقه به ارائه گزارشاتی پیرامون موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری این منطقه پرداختند و انتظارات و خواسته های خود را بیان کردند و در ادامه مهندس نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران دستوراتی را پیرامون موضوعات مطروحه صادر کرد.

گفتنی است؛ حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیات همراه در بازدیدی چند ساعته از نقاطی چون بوستان مینیاتور، بوستان مهتاب، بوستان در حال ساخت لشگر، بازار تره بار در دست ساخت علیخانی، بازدید از عملیات احداث تصفیه خانه و مخزن تصفیه خانه مسیل گلشن دوست، بوستان شقایق (بوستان مادر و کودک)، کف سازی مسیل شهید باقری، ترمیم نقاشی های دیواری واقع در اتوبان شهید باقری، مکان انتخاب شده برای خیابان غذا، مراکز گلماند و پسماند مارکت و... بازدید و در جریان عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت قرار گرفتند.

انتهای پیام

۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 30760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =