نمایش ویژه لوپتو و پسر دلفینی برای مادران و کودکان/ اهدا جوایز جشنواره بزرگ لوپتویی در پردیس ملت 

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، اکران ویژه انیمیشن های لوپتو و پسر دلفینی برای مادران و کودکان و اهدا جوایز جشنواره بزرگ لوپتویی همراه روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می شود. 

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر، پردیس سینمایی ملت روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸، با اکران ویژه انیمیشن سینمایی «لوپتو» و «پسر دلفینی» و با حضور عروسک کاراکترهای انیمیشن های یاد شده، میزبان جمعی از کودکان و مادران آنها می شود.
همچنین در بخش نمایش ویژه انیمیشن «لوپتو» نیز قرار است علاوه بر اجرای نماهنگ شاد کودکانه و نمایش عروسکی این فیلم، مراسم ویژه قرعه کشی جشنواره بزرگ هدایای لوپتویی مخصوص مخاطبان آن برگزار شود و به برگزیدگان پک کامل اقلام جانبی این انیمیشن اهدا شود.  
انیمیشن های «لوپتو» و «پسر دلفینی» که مضمونی مادرانه دارند توسط موسسه بهمن سبز و فیلمیران در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است که با استقبال بالای مخاطبان و کودکان مواجه شده اند. علاقمندان برای تهیه بلیت فیلم های مذکور می توانند به سامانه های آنلاین بلیت فروشی مراجعه کنند.

انتهای پیام

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 30792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =