دومین مجموعه شهردخت پایتخت در منطقه۲ افتتاح می‌شود

شهردار منطقه دو گفت:به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن دومین مجموعه شهردخت پایتخت در این منطقه راه اندازی می شود .

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲،مهدی صالحی گفت:مجموعه شهردخت به منظورارتقای مهارت های دختران  برای انجام فعالیت‌های استارتاپی در زمینه‌های گردشگری، فراغت، آموزشی و... آماده و  همزمان با گرامیداشت هفته زن افتتاح می‌شود.
وی افزود: در مرکز شهردخت آموزش‌های لازم برای مهارت‌آموزی دختران نوجوان و جوان ارائه می‌شود و آنها براساس مهارت‌هایشان از حمایت‌های لازم بهره‌مند می‌شوند تا بتوانند پروژه‌های خرد را اجرا کنند.
وی با بیان اینکه علاوه بر این فضا مکانی هم به‌عنوان کافه کتاب برای دختران ایجاد شده است ادامه داد: همچنین در این مجموعه دستاوردهای دختران در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.
شهردار منطقه ۲ افزود:مجموعه شهردخت در خیابان ستارخان، محدوده انتهای بازارچه سنتی ستارخان در فضایی به مساحت ۷۰۰ مترمربع  دایر شده است.

به گفته شهردار منطقه۲، علاوه بر راه‌اندازی مرکز شهردخت، برنامه های  ویژه دختران و بانوان به مناست ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن پیش بینی و اجرا می شود .

وی با بیان اینکه این برنامه ها در قالب  پویش "قدردانیم" طراحی و برگزار می شود، افزود: برپایی نمایشگاه  دستاوردهای زنان و دختران، نمایش فیلم با موضوع زن و خانواده در محل سینمای کودک و خانواده بهرود، چکاپ سلامتی بانوان سرپرست خانوار شاغل در مراکز ویژه بانوان، اردوهای زیارتی مادران و همسران شهداء بخشی از برنامه های این هفته است.

انتهای پیام

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 30815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =