برگزاری چهارمین پویش آزادی مادران زندانی

چهارمین پویش آزادی مادران زندانی باحضور شهردار منطقه ۵، مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان، معاون دادستان در امور زندان‌ها، مدیرکل زندان‌های استان تهران، رییس مرکز خدمات اجتماعی سازمان زندان‌ها، قاضی ناظر زندان زنان و جمعی از مقامات و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، چهارمین پویش آزادی مادران زندانی در محل برج آزادی تهران برگزار شد که این مراسم با اجرای جمع خوانی قرآن توسط گروه سبیل الرشاد و سخنرانی کوتاه و خیر مقدم شهردار منطقه ۵ آغاز گشت.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در سخنانی کوتاه به اقدامات این پویش طی سه سال اخیر و آزادی مادران زندانی و اقدامات حمایتی پرداخت و این رویداد را پر اهمیت‌ترین فعالیت در این عرصه عنوان کرد. همچنین معاون دادستان در امور زندان‌ها و رییس مرکز حمایت از زندانیان نیز به ایراد سخنانی کوتاه پرداخت.

اجرای تئاتر با موضوع اهمیت آزادی مادران زندانی در کنار حضور و اجراهای اساتیدی همچون اکبر عبدی، جهانگیر الماسی، جلیل فرجاد، استاد بنفشه خواه، امید زندگانی، محمد شیری، الهام چرخنده و همراهی ورزشکاران به نام حسن روشن، پهلوان محمودی، ابراهیم شکوری، اسماعیل حلالی. مجتبی شیری و یعقوب وطنی، رویداد را ارزشی افزوده داده بود.

نقاله خوانی استاد مرشد علی و شعر خوانی استاد حمید عسگری و اجرای زنده راغب با چند ترانه ویژه و نوستالژیک، حضور تعدادی از مادران شهدا و ایثارگران از ویژگی‌های متمایز این رویداد محسوب می‌شد.

در این رویداد تابلوها و آثار بسیار فاخر و ارزشمندی نیز توسط خیرین، خریداری شد و هزینه‌های خرید صرف آزادی مادران زندانی شد.در راستای جذب افراد آسیب دیده اجتماعی شد.

انتهای پیام/

۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 30841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =