۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 3086

افزایش آمار مسافران مترو در مقایسه با دو روزکاری هفته گذشته

همزمان با نخستین روز تعلیق طرح ترافیک ۸۲۰ هزار مسافر با مترو جابجا شدند
افزایش آمار مسافران مترو در مقایسه با دو روزکاری هفته گذشته

شهر: همزمان با اجرای تعلیق یک هفته‌ای طرح ترافیک، آمار مسافران شبکه مترو روز شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ نسبت به روزهای کاری هفته گذشته افزایش داشته است.

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با شهر، درباره آمار مسافران روز گذشته - ۱۱ مرداد- توضیح داد: مجموع مسافران شبکه مترو تهران روز شنبه برابر با ۸۲۰ هزار مسافر بود. این آمار در مقایسه با سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته افزایش داشته است.

او در ادامه بیان کرد: آمار مسافران مترو نسبت به پیش از تعلیق طرح ترافیک تغییر چندانی نداشته است. همچنین همزمان با اجرایی شدن پیشنهاد حضور ۵۰ درصد کارمندان در محل کار، آمار مسافران مترو تا حدودی روند کاهشی در پیش گرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه باردیگر از شهروندان درخواست کرد که برای ورود به شبکه مترو از ماسک استفاده کنند.

ستاد ملی مقابله با کرونا، پیشنهاد تعلیق طرح ترافیک را به مدت یک هفته از شنبه ۱۱ مرداد در شهر تهران، تصویب کرده است. همچنین مقرر شده ستاد ملی مقابله با کرونای تهران با هماهنگی شهرداری تهران آثار ترافیکی این تصمیم را بر حمل ‌و نقل عمومی یعنی مترو و اتوبوسرانی  و آلودگی هوای تهران و شرایط کرونا را بررسی کند.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 3086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =