شارژ ۴ هزار کیسه شن و نمک در منطقه ۱۷

شهردار منطفه ۱۷ گفت:اکیپ های اجرایی شهرداری منطقه، آمادگی کامل برای مقابله با بارش های برف و نزولات آسمانی پیش رو جهت تردد روان شهروندان دارند و ۴ هزار کیسه شن و نمک نیز توزیع شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه، گفت: با توجه به برودت هوا و اعلام سازمان هواشناسی در خصوص سرمای هوا و بارش برف،ستاد برف روبی این منطقه، در آماده باش کامل به سر می برد.

وی افزود: در حال حاضر ماشین آلات و اکیپ های اجرایی عوامل خدمات شهری و فضای سبز، در زمان شروع بارش در محل های حساس و مهم منطقه از جمله بزرگراه شهید چراغی ،بزرگراه نواب ،میدان نهم دی ، خیابان ابوذر ، یافت آباد شرقی، خیابان زمزم آماده خدمت رسانی هستند.

شهردار منطقه در خصوص تجهیزات و ماشین آلات برف روبی تصریح کرد: ۱۷ ماشین، شامل ۱ دستگاه کامیون برف روبی تیغه دار، ۱ دستگاه خودرو مکانیزه نمک پاش، یک دستگاه بیلبکو، ۲ دستگاه بابکت، ۶ دستگاه پیکاپ، ۴دستگاه خاور و ۲ دستگاه نیسان از جمله این تجهیزات هستند.

شنگی اظهار کرد: اکیپ اجرایی ۹۰ نفره منطقه برای مقابله با بارش احتمالی برف آمادگی کامل دارند و ۱۵ ایستگاه برف روبی مخزن شن و نمک در سطح نواحی جانمایی و ۴ هزار کیسه شن و نمک نیز توزیع شده است.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: علاوه بر خودروهای نیسان که درمعابر فرعی نمک‌پاشی می‌کنند، اکیپ اجرایی ویژه برف روبی به همراه کارگران فضای سبز و خدمات شهری و همچنین اکیپ شهربان و معبربان با تجهیزات کامل اعم از چوب برف تکانی، پارو، بیل ، اره موتوری های کاتر به منظور برف روبی در معابر و بوستان ها جهت جلوگیری از هرگونه معضل احتمالی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 30906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =