ارائه گزارش درباره متصرفان املاک توسط شهرداری به دلیل تعدد بندها زمان‌بر است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع انتشار لیست اسامی متصرفان املاک شهرداری را که در ایام اخیر باز پس گرفته شده، پیگیری خواهم کرد اما ارائه این گزارش به دلیل تعدد بندها زمان‌بر است.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازپس گیری املاک شهرداری گفت: نامه ای که بنده به شهرداری نوشتم بر اساس مصوبه دوره قبل شوراست و بندهای متعددی دارد و در این بندها شهرداری مکلف شده اقداماتی که در بازپس‌گیری املاک انجام داده، گزارش دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید بند به بند گزارش و آمار ارائه دهد، اظهار کرد: نامه بنده دو هفته قبل ارسال شده و به دلیل تعداد زیاد بندها زمان حداقلی را برای پاسخگویی تا پایان دی ماه نیاز دارد.

امانی ادامه داد: اگر آمار ارسال شود در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم و اگر گزارش ارائه نشود، پیگیری خواهم کرد و تذکر خواهم داد.

وی با اشاره به گزارش رییس سازمان بازرسی مبنی بر بازپس‌گیری ۱۰۰ ملک متصرف شده، خاطرنشان کرد: اینکه مطرح شد که این املاک در دست افراد بزرگ بوده، مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک را تصرف کرده و با فشار شهرداری باز پس گرفته شده است؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: طبق مقررات پیگیری می‌کنم که اطلاعات ارائه شود؛ بر اساس مصوبه می توانیم همه تبصره های مرتبط با املاک شهرداری را گزارش دهیم.

وی ادامه داد: به جز یک لایحه در دوره قبلی مدیریت شهری که مجوز ادامه بهره‌برداری و واگذاری ۷۶ ملک شهرداری را خواستار شده بودند، هیچ مکاتبه‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 30919

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =