عملیات شبانه‌روزی شن‌پاشی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های شهر با استفاده از ۲هزار و ۸۶دستگاه، ۱۷۰ سایت برف‌روبی و ۳هزار و ۱۸۲ مخزن شن و نمک

سخنگوی شهرداری تهران از انجام عملیات شبانه‌روزی شن‌پاشی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی پایتخت به منظور تسهیل تردد شهروندان در پی بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ عبدالمطهر محمدخانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:  شهروندان تهرانی یکی از سنگین‌ترین بارش‌های زمستانی چند سال اخیر را تجربه می‌کنند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران افزود: ترافیک بسیار سنگین نیمه شمالی شهر و لغزندگی معابر از شیرینی این بارش‌ها می‌کاهد.

سخنگوی شهرداری تهران یادآور شد: تداوم سرمای کم‌سابقه در شب‌های گذشته و بارش مداوم، کار همکاران ما در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی را بسیار سخت کرده است.

محمدخانی تاکید کرد: عملیات شبانه‌روزی شن‌پاشی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی و توزیع بسته‌های شن و نمک برای کوچه‌ها و معابر فرعی به صورت ۲۴ ساعته توسط ۲هزار و ۸۶دستگاه، ۱۷۰ سایت برف‌روبی و ۳هزار و ۱۸۲ مخزن شن و نمک در سطح شهر درحال انجام است. اگر معبری از دید همکاران من جا مانده لطفا با ۱۳۷ تماس بگیرید.

عملیات شبانه‌روزی شن‌پاشی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های شهر با استفاده از ۲هزار و ۸۶دستگاه، ۱۷۰ سایت برف‌روبی و ۳هزار و ۱۸۲ مخزن شن و نمک

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 30932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =