خدمات‌رسانی گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی در منطقه ۲۲

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ گفت: در پی کاهش دما و برودت هوا، طرح حامی شهر از سوی اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲ در حال اجرا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حسین هوشیار معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: در پی برودت هوا در شهر تهران اداره امور آسیب های اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی با همکاری یگان حفاظت منطقه۲۲ با اجرای گشت فوریت های اجتماعی شبانه نسبت به شناسایی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، افراد بی سرپناه و بی خانمان در غربی ترین منطقه شهرتهران اقدام کرد.

 هوشیار ادامه داد: به منظور ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در شب های سرد زمستانی، طرح حامی شهر با هدف خدمت رسانی  و کمک به افراد آسیب دیده اجتماعی و بی سرپناه اجرا می شود و در این راستا گشت ویژه شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۵ بامداد در سطح منطقه با هدف شناسایی و ساماندهی این افراد در حال فعالیت است.

او هدف از اجرای این طرح را کاهش آسیب های اجتماعی، حفظ امنیت شهروندان و حمایت از افراد کارتن خواب و بی سرپناه در شب های سرد زمستانی دانست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اشاره به خدمات ارائه شده در مددسرای آفتاب نیلوفری (گرمخانه بانوان) یادآور شد: در همین راستا خدماتی از جمله شناسایی، پذیرش و اسکان ۲۴ ساعته بانوان بی سرپناه و آسیب دیده انجام و آقایان نیز توسط خودرو گشت به نزدیک ترین گرمخانه مناطق همجوار(۹،۵و۲۱) هدایت می شوند.

گفتنی است؛ گشت فوریت های خدمات اجتماعی جهت انتقال افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی به صورت آماده باش بوده و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده افراد بی خانمان با شماره ۱۳۷ تماس تا اقدامات مددکاری برای این افراد انجام شود.

انتهای پیام

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 30951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =