بازگشایی سه محور بزرگراهی پرتردد در غرب تهران ستودنی است

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران صبح امروز به صورت سرزده از سایت های برف‌روبی منطقه ۲۱ با هدف بررسی آمادگی این منطقه برای اجرای عملیات های برف روبی بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه و "علیرضا جعفری" با همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست و سایر مدیران ارشد شهری با هدف برآورد میزان آمادگی و تخمین تجهیزات و نیروی انسانی از ستادهای برف‌روبی نواحی سه‌گانه منطقه ۲۱ بازدید کردند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران طی این بازدید میدانی ضمن عرض خدا قوت به کارگران خدوم مشغول به خدمت در ستادهای برف‌روبی گفت: تلاش شما عزیزان در بازگشایی راه‌ها به ویژه با توجه به اینکه سه محور بزرگراهی پرتردد در غرب تهران در محدوده این منطقه می‌باشد، بسیار ستودنی است.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از بسیج تجهیزات، ادوات و نیروی انسانی در سایت‌های سه‌گانه برف‌روبی منطقه ۲۱ از زحمات مدیریت ارشد شهری منطقه و برنامه‌ریزی دقیق حوزه خدمات شهری و محیط زیست جهت برپایی آماده باش تجلیل کرد.

در پایان این بازدید میدانی صبحگاهی؛ مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به سمت ناحیه سه منطقه ۲۱ رفت و از نزدیک شاهد اجرای عملیات برف‌روبی، نمک پاشی و بازگشایی مسیرها جهت عبور و مرور شهروندان و خودروها بود.

انتهای پیام 

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 30953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =