درخشش بانوان در عرصه‌های مختلف مایه امید و دلگرمی است

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه توسعه‌ و پیشرفت کشور بدون مشارکت گسترده‌ زنان محقق نمی‌شود، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف ارتقا یافته و این قشر از جامعه به عنوان نیمی از جمعیت در بسیاری از عرصه ها از جمله علمی و دانشگاهی پیشتاز بوده اند.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، وحید رضا انارکی محمدی در جمع بانوان این شرکت ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س ) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بر تکریم و احترام به نقش و ارزش و جایگاه زنان در جامعه تاکید کرد.   

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی و طی دهه های گذشته زنان توانستند به جایگاه و نقش تاثیرگذارتری در تصمیم گیری ها و اداره کشور برسند.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه درخشش بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، پزشکی و درمانی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و اقتصادی مایه امید و دلگرمی است، تصریح کرد:زنان ایرانی می توانند همواره در مسیر پیشرفت کشور موتور پیشران بوده و الگوی رشد و بالندگی باشند.

انارکی محمدی به نقش و ظرفیت زنان در تحقق الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی اشاره و خاطر نشان کرد: در راستای اعتلای نقش زنان درنظام اسلامی باید گام های موثری برداریم.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به سابقه درخشان این شرکت در توسعه و ساخت و سازهای فضاهای فرهنگی، گفت: به همت شما بانوان می توانیم امیدوار باشیم شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به ریل اصلی خود در ساخت و ساز مجموعه های تأثیرگذار فرهنگی بازگشته و وضعیت پر امیدتری را برای پایتخت رقم بزنیم.

وی به نگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تکریم زنان و دختران اشاره کرد و گفت: عمل به گفتار و سیره حضرت زهرا (س) بهترین راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود است.

انتهای پیام 

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 30966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =