ادامه بررسی برنامه چهارم شهرداری تهران در جلسه آتی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه روند بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در جلسه یکصد و بیست و دوم شورا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری یکصـد و بیست و دومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه روز سه شنبه بیست و هفتم دی ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در بخش ابتدایی جلسه، علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران نطق پیش از دستور خواهد داشت و پس از آن جلسه وارد دستور خواهد شد.

وی گفت: بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص موارد مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه " اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران" دستور نخست صحن شورا خواهد بود.

نادعلی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین دستور صحن فردا به موضوع "بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران" در نظر گرفته شده که در این خصوص ضمن قرائت گزارش از سوی کمیسیون های تخصصی اعضای شورای شهر نیز ابعاد آن را بررسی و در این خصوص رأی گیری انجام خواهد شد.

گفتنی است بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در روز یکشنبه بیست و پنجم دی ماه ۱۴۰۱ در دو شیفت آغاز و ۸۲ حکم مورد بررسی و به تصویب نمایندگان رسید و احکام باقی مانده به جلسه آینده موکول شد.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 30971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =