استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی؛ به‌زودی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از روند اقدامات مشترک با شهرداری منطقه ۱۲ در مورد استقرار قرارگاه پلیس در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۱۲، عصر روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، سرهنگ ضرغام آذین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از فضایی که شهرداری منطقه برای استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی در اختیار پلیس قرار خواهد داد، بازدید کرد.

به دستور امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲، زمینی به مساحت نزدیک به ۸۰۰ متر برای استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در حال آماده‌سازی است که تا ۲ هفته دیگر در اختیار پلیس قرار خواهد گرفت.

یزدی دراین‌باره گفت:استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی؛ به‌زودی استقرار این قرارگاه به منظور پررنگ‌ترشدن نقش پلیس و حضور مقتدرانه‌تر و هوشیارتر نیروهای خدوم مردم در محله هرندی است تا بتوانیم فضایی عاری از معتادان متجاهر، همچنین فروشندگان مواد مخدر برای شهروندان فراهم آوریم.

شهردار قلب طهران استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی؛ به‌زودی هدف از این اقدام را برخورد قاطع‌تر با متخلفان و رصد به‌موقع در محله شهید هرندی معرفی کرد.

در این بازدید رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن قدردانی از زحمات شهردار منطقه ۱۲ بر همکاری‌های دوجانبه بین این سازمان و شهرداری تأکید کرد.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 30995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =