آغاز ثبت‌نام اولین رویداد پیش‌شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز -۲۷ دی‌ماه- خبر داد.

عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اعلام خبر تاسیس مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهرداری تهران(کندو) اظهار کرد: این مجتمع وظیفه حمایت از تیم‌ها و افراد جوان در حوزه تولیدات رسانه‌ای و همچنین تامین محصولات رسانه‎‌ای شهرداری تهران از طریق این افراد را برعهده دارد.

محمدخانی نقش‌آفرینی بیشتر جامعه فعالان رسانه‌ای در موضوعات شهری را یکی از مهمترین اهداف کندو دانسته و اظهار کرد: مشارکت افراد مستعد و یا متخصص و همچنین بهره‌مندی از نظرات همه مردم در اداره شهر به عنوان نقطه استراتژیک حل مسائل و مشکلات همواره مورد توجه شهرداری تهران بوده و تاسیس چنین مراکزی در راستای این هدف صورت می‌گیرد.

آغاز ثبت‌نام اولین رویداد پیش‌شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر 

وی با اشاره به اینکه در مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر(کندو) هدف‌گذاری روی تیم‌ها و افراد برای تولید محتوای رسانه‌ای شهری است، اظهار کرد: برخی از این تیم‌ها و افراد برای حضور در بازار نیازهایی دارند که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری می‌توان این نیازها را برطرف کرد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ادامه داد: از طرف دیگر شهرداری تهران می‌تواند با استفاده از ظرفیت این تیم‌ها به تولید محصول رسانه‌ای با کیفیت بپردازد.

محمدخانی با اشاره به فرآیند پیش‌شتابدهی و شتابدهی در کندو اظهار کرد: تیم‌ها و نفرات علاقه‌مند به حضور در بازار فعالیت رسانه‌ای می‌توانند پس از ثبت‌نام و سطح‌بندی در فرآیند پیش‌شتابدهی شرکت کرده و پس از طی این فرآیند وارد مرحله شتابدهی برای ورود به بازار کار شوند.

وی در پایان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام از ۲۷ دی ماه تا ۷ بهمن در سایت کندو اظهار کرد: تیم‌ها و نفرات علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر(کندو)  به نشانی candocomplex.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 31010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =