از شهرداری بابت اجرای بسته خرسندساز پرسنل تشکر می‌کنم

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرداخت تسهیلات با سود کم بهره از پنج هزار نفر گذشته و غیر قابل رقابت با دیگر دوره‌های مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از معاونت منابع انسانی شهرداری بابت اجرای بسته خرسندساز اظهار  کرد: روز اول نگران اجرای بندها بودم و به همین دلیل برنامه را پیگیری کردم و شاهد این هستم که در حال اجراست و پرداخت تسهیلات با سود کم بهره از پنج هزار نفر گذشته و غیر قابل رقابت با دیگر دوره های مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه در ایام سالگرد سانحه ساختمان پلاسکو هستیم، خاطرنشان کرد: ۱۶ آتش نشان در این حادثه به شهادت رسیدند و به همین دلیل مقام معظم رهبری از این آتش نشانان، به عنوان شهدا نام بردند و همین باعث شد شورای اسلامی شهر تهران در هفتم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ تشکیل کمیته ارتقاء ایمنی ساختمان های تهران را پیگیری کند و کمیسیون نظارت و حقوقی شورا مسئول این کمیته شد اما هنوز اقدام خاصی انجام نشده است.

صادقی تأکید کرد: قرار بوده شهرداری پیوست های پدافند غیرعامل را تهیه کند اما تهیه نشده و یا در دستور کار نیست و اگر تهیه شده شهرداری تهران باید گزارش لازم را در این خصوص ارائه دهد.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 31015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =