در روزهای برفی تلاش زیادی صورت گرفت تا مردم با کمترین مشکل مواجه شوند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات‌رسانی شهرداری در اجرای بسته خرسندساز جای تقدیر دارد اما لازم است بحث مسکن کارکنان نیز در گام بعدی مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدای ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: این شهدا برای حفظ جان و مال مردم سر از پا نمی شناختند.

وی با بیان اینکه شورای ششم به وضعیت پرسنل شهرداری تهران بسیار حساس است، تصریح کرد: پیگیری از معاونت منابع انسانی داشتم که ببینیم چه میزان از بسته خرسندساز اجرایی شده که پنج هزار نفر در همین راستا از وام کم بهره برخوردار شدند.

سروری همچنین تصریح کرد: جشنواره خانوادگی نیز برای اولین بار در برج میلاد برگزار شد و قرار بر این است هر هفته این برنامه ها برگزار شود. همچنین پنج هزار نفر از خدمات مراکز درمانی به صورت رایگان استفاده کردند.

وی در ادامه یادآور شد: ۱۵۰ نفر از کارکنان از خدمات داشتن نوزاد و ۹۰ نفر فوتی از بین خانواده های شهرداری از خدمات بسته خرسند ساز استفاده کرده اند که این خدمات رسانی در شهرداری جای تقدیر دارد و باید بحث مسکن در گام بعدی مورد توجه قرار بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی شهرداران از ساعت سه نیمه شب در مناطق پر برف حضور داشتند، گفت: تلاش زیادی صورت گرفت تا با کمترین مشکلات در ساعات بارندگی مواجه باشیم.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 31017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =