افزایش تعداد پست‌های انتصاباتی بانوان در شهرداری تهران

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: تعداد پست‌های انتصاباتی بانوان افزایش پیدا می‌کند و ۲۲ پست به مناطق اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در آیین تجلیل از بانوان شهرداری تهران ضمن اشاره به سند بالادستی شهرداری در مقاطع چهارساله اظهار کرد: این سند بالادستی همان برنامه‌های توسعه شهری است. تلاش شده است که سند برنامه توسعه چهارم شهری به تصویب برسد. شهرداری یک سری پیشنهادات آماده کرده که این پیشنهادات در شورا مورد بررسی قرار گرفت و یک سری تغییرات روی آن اعمال شد. کلیات این سند با حضور تمامی اعضای شورای و شهردار تهران به تصویب رسیده و امروز در شورا فصل فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: چندی پیش در شورای عالی اداری موضوع ساختار اداری بانوان مطرح شد و درباره توسعه ساختار نیز بحث شد.

باقری ادامه داد: نکته ای که مورد موافقت قرار گرفته این است که ساختار امور بانوان توسعه داشته باشد و در گام نخست تعداد پست های انتصاباتی افزایش پیدا کرد و ۲۲ پست به مناطق اضافه شود؛ اگر بانوانی که در پست های خودشان منصوب می شوند به گونه ای عمل کنند که شایستگی ها و توانمندی های شما را متبلور کنند، مطمئنا این روند بیشتر خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران افزود: آنچه که می تواند شرایط را برای آینده بهتر کند، مشارکت شما در تصمیم گیری ها و ارائه برنامه برای ارتقای فرایندها خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مهمی که در بسته خرسندساز اول اهمیت داشت این بود که زودبازده باشد و درباره بسته خرسندساز دوم هم شما می تواند با نظرات تان ما را در تنظیم آن یاری رسانید. شاید عده کثیری نظرشان این باشد که در خرسندساز دوم؛ بسته، حول محور مسکن باشد، اما اینکه کجا و سازوکاری چگونه باشد هم باید مدنظر باشد. در هر صورت همکاران ایده های خود را ارائه کنند تا درنهایت به یک جمع‌بندی برسیم.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 31049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =