برپایی جشنواره شمعدانی‌ها در محلات منطقه ۱۹

 شهردار منطقه ۱۹ گفت: به مناسبت هفته هوای پاک جشنواره شمعدانی ها همراه با اجرای گروه نمایشی در محله های شکوفه و دولتخواه برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به شعار هفته هوای پاک با عنوان تحقق هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی افزود: با بهره مندی از ظرفیت کانون های محیط زیست ویژه برنامه هایی در راستای افزایش و ارتقاء مشارکت مردمی در کاهش و پیشگیری از آلودگی هوا، آگاهی بخشی به شهروندان به منظور حفاظت از محیط زیست و مطالبه گری از مسئولین و دست اندرکاران تدارک دیده شده است.

به گفته این مسئول اجرای مراسم نمایشی آموزشی و برگزاری مسابقه نقاشی در زمینه کنترل و کاهش آلودگی هوا در مدارس، بازدید از بازار محلاتی به منظور ترویج کاشت و نگهداری مناسب از گیاهان و نهال در باغچه و فضای سبز موجود در آپارتمان ها با مشارکت شهروندان به همین مناسبت اجرا می شود.

آموزش به شهروندان در خانه های محیط زیست، بوستان آموزش ترافیک، مرکز مشاوره گل و گیاه و سرای محلات با محوریت تاثیر آلودگی هوا بر سلامت محیط زیست و انسانها و تقدیر از فعالین و کنشگران محیط زیستی در سطح منطقه از دیگر اقدامات اجرایی در منطقه خواهد بود.

فرهادی از برگزاری پویشی تحت عنوان «من قول می دهم برای داشتن هوای پاک » در قالب فیلم، عکس، دلنوشته و نقاشی در میان دانش آموزان و پرسنل منطقه خبر داد.

انتهای پیام 

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
کد خبر: 31058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =