تدوین برنامه چهارم توسعه شهرداری با تلاش ۲۵۰ کارشناس/ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ سه‌شنبه آینده ارائه می‌شود

شهردار تهران از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران تا سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اهتمامی که در شورا ناظر بر برنامه چهارم توسعه وجود داشت، اظهار کرد: این برنامه محصول کار ۲۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان و مقدمه و افتخاری برای شهرداری بود که به شورا منعکس شد.

شهردار تهران گفت: این برنامه در شورا با کارشناسی جدی و هماهنگی اساسی به خروجی رسید و طی جلساتی جمع بندی نهایی شد که این محصول چراغ راه و مسیر ما برای چهار سال آینده است که امسال را نیز شامل می شود.

وی با بیان اینکه مبتنی بر این برنامه، برنامه های سالانه بودجه ارائه می‌شود، تصریح کرد: شهرداری طی ۱۰ روز باید منابع و شاخص ها را برای تحقق به شورا ارائه دهد.

وی ادامه داد: بودجه سالانه منطبق بر برنامه محقق می شود که تا یکشنبه باید بودجه را تحویل می دادیم و چون بودجه مبتنی بر سیاست های کلی برنامه چهارم آماده شده، بازبینی بودجه‌ای لازم است و قرار شده حداکثر تا سه شنبه آینده لایحه بودجه را ارائه دهیم.
شهردار تهران گفت: ما از محصول نهایی برنامه چهارم بسیار رضایت داریم؛ اقدامات هرچه در مسیر تعامل افکار و رسیدگی قرار می‌گیرد، رشد پیدا می کند و تکیه گاه خوبی خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 31063

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =