دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران تا آخر هفته غیرحضوری شد

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان‌ها تعطیل و تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه غیرحضوری شد.

به گزارش شهر، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد.

بر اساس مصوبات این کارگروه، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به استثناء شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و طرح ترافیک فروخته نخواهد شد.

بر این اساس پلیس راهور فاتب و پلیس تهران بزرگ از تردد شبانه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی در سطح شهر تهران طی این دو روز جلوگیری خواهد کرد.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در محیط باز و سربسته در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ممنوع است و اداره کل ورزش و جوانان ملزم به نظارت بر این امر است.

از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند.

منبع: پانا

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
کد خبر: 31065

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =