تهیه طرحی در شورا برای ساماندهی رسانه‌های شهرداری تهران

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از تدوین طرحی در شورا برای ساماندهی و نظارت بر رسانه‌های شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان شهردار تهران در خصوص ایجاد یک پلتفرم مجازی توسط مؤسسه همشهری، گفت: ما در حال تهیه طرح ساماندهی و نظارت بر رسانه های شهرداری تهران هستیم.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شهرداری بسترهایی همچون همشهری، همشهری آنلاین مرکز ارتباطات و رسانه ها و صفحات مختلفی دارد.

وی افزود: بر اساس تحولات در حوزه های فناوری، این وضعیت نیاز به بروز رسانی است و باید از احکام برنامه چهارم خارج شود و ایجاد پلتفرم باید در قالب یک طرح که شورا آماده می کند بررسی شود چراکه با زمان اندک نمی توان تصمیم جامع گرفت.

اقراریان در بخش دیگری از سخنان خود در جریان بررسی احکام برنامه چهارم توسعه ضمن تقدیر از شهرداری برای تسویه بدهی ها گفت: باید در بودجه سال ۱۴۰۲ منابع برای تسویه بدهی ها مشخص شود و اینکه بخواهیم حکم کلی بدهیم باید حتما در بودجه سالیانه مشخص شود. شهرداری لایحه را ارائه دهد چراکه شورا نیز رویکرد تسویه بدهی ها را دارد.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 31060

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =