اجرای رأی بند ۲۰ ماده ۵۵ در واحدهای صنفی منطقه هشت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۸ گفت: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی رأی بند ۲۰ ماده ۵۵ در محله تهرانپارس اجرا شد. ​

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، محمدرضا ندرلو گفت: واحدهای صنفی مزاحم و آلاینده به دلایلی همچون آلودگی های صوتی، آب و هوا باعث تخریب محیط زیست و سلب آرامش شهروندان می شوند، در همین راستا طی فعالیت های اجرایی در حوزه ساماندهی این منطقه، واحدهای صنفی مزاحم در محله تهرانپارس شناسایی شده و اقدامات لازم در خصوص اجرای بند ۲۰ را انجام دادند.
اجرای رأی بند ۲۰ ماده ۵۵ در واحدهای صنفی منطقه هشتوی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی که به حریم پیاده رو وارد شده و موجب سد معبر عمومی شده اند و با دریافت ابلاغ قانون شهروندی را رعایت نکرده اند، گفت: در مرحله اول تذکرات لازم به اصناف جهت رفع سد معبر اعلام و در صورت تمرد نسبت به پلمپ اصناف اقدام خواهد شد.
اجرای رأی بند ۲۰ ماده ۵۵ در واحدهای صنفی منطقه هشتندرلو خاطر نشان کرد : برخی از واحدهای صنفی به نازیبایی شهر و ایجاد مشکل در تردد برای مردم توجهی نمی کنند، این واحدهای متخلف بر اساس رای ماده ۵۵ قانون شهرداریها پلمب و چنانچه از قوانین عبور کرده و مخالف قانون عمل کنند با آنها طبق قانون برخورد خواهد شد.
اجرای رأی بند ۲۰ ماده ۵۵ در واحدهای صنفی منطقه هشتگفتنی است شهرهمچون خانه دوم همه ما است و باید اصناف مختلفی که در آن فعالیت دارند به حفظ بهداشت، پاکیزگی و تمیزی شهر توجه داشته باشند تا علاوه بر داشتن شهری زیبا و بدون آلودگیهای بصری، بهداشت مردم نیز به خطر نیافتد.

انتهای پیام 

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 31067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =