به محض تحویل گوشت گرم از جهاد کشاورزی، توزیع در میادین میوه و تره‌بار شروع می‌شود/ عرضه حدود ۸۰۰ هزار تن گوشت منجمد تنظیم بازاری 

معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هنوز گوشت گرمی از پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی در اختیار ما قرار نگرفته و به محض تحویل، توزیع را شروع می‌کنیم.

محمد سراب‌نشین در گفت و گو با خبرنگار شهر در مورد زمان عرضه گوشت گرم در میادین میوه و تره بار گفت: هر وقت گوشت را تحویل بگیریم، مشخص می کنیم که با چه قیمتی به بهره برداران و مردم به فروش برسد و توزیع می کنیم.

معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: این گوشت ها احتمالا وارداتی است و از دوهفته پیش هم با توجه به ضرورت بازار، عرضه گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در میادین انجام می شود.

وی در مورد قیمت گوشت منجمد عرضه شده در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: قیمت گوشت منجمد گوسفندی، ران ۱۵۵ سردست ۱۴۵، قلوه گاه ۱۲۰ و گردن ۱۳۵ هزار تومان و همچنین قیمت گوشت گوساله منجمد ران ۱۵۵ سردست ۱۵۰، قلوه گاه ۱۲۰ و گردن ۱۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

سراب‌نشین در مورد میزان عرضه گوشت منجمد تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا روز گذشته، ۴۶۲ هزار تن گوشت منجمد گوساله و ۳۱۸ هزار تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری در میادین عرضه شده است و گوشت منجمد تقریبا در همه میادین توزیع می شود.

اتتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 31098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =