افتتاح چهارمین خانه محیط زیست منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ همزمان با هفته گرامیداشت زن و میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) از افتتاح چهارمین خانه محیط زیست در محله گلشن خبر داد و گفت: حفظ محیط زیست به عنوان دغدغه مشترک بین مدیران شهری و شهروندان از اولویت هاست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" گفت: هدف تشکیل خانه‌های محیط زیست نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در امر حفظ محیط زیست است که این مهم حساسیت نگهداشت شهر را در میان مردم افزایش داده و شهری سلامت را شاهد خواهیم بود.
او در ادامه گفت: بسیاری از شهروندان به صورت خودجوش تمایل به فعالیت در حوزه محیط زیست دارند که وجود این خانه ها زمینه را برای اقدامات، افکار، ایده ها و فعالیت های مثمر ثمر ایشان فراهم خواهد کرد.
کمالی زاده افزود: محیط زیست سالم، بستر توسعه حیات پایدار است و در هر زمینه کاری می بایست مسائل زیست محیطی حفظ شود.   از این رو راه اندازی خانه های محیط زیست می تواند زمینه را برای حفظ و مراقبت های محیط زیست، فرهنگ سازی مناسب و جلب مشارکت های مردمی فراهم کند.
شهردار منطقه ۴ ادامه داد: این مهم نیاز به نظام بخشی، تدوین قوانین و سیاست گذارری های صحیح برای فعالیت های زیست محیطی گروه های مردم نهاد دارد.
گفتنی است در ادامه این مراسم به مناسبت هفته زن از مادر شهید صادقی منش و فعالان محیط زیست منطقه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام 

    

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 31106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =