توسعه ۴۵ هزار متر از تفرجگاه مسگرآباد در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز عملیات توسعه فضای سبز تفرجگاه نرجس خاتون (س) به منظور ساماندهی محیط های شهری و ارتقای زیبایی بصری و اکولوژیکی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: به همت اداره فضای سبز منطقه و با هدف بهبود منظر شهری و کاهش آلودگی زیست محیطی، عملیات توسعه فضای سبز ضلع شرقی و غربی جاده نظامی در ورودی تفرجگاه نرجس خاتون (س) و بهسازی محیطی تفرجگاه از ۷ آبان آغاز شد.

او به تشریح اقدامات انجام شده در این عملیات پرداخت و ادامه داد: اجرای عملیات توسعه فضای سبز به مساحت ۱۷ هزارمترمربع، درختچه کاری در ضلع شرقی و غربی جاده نظامی در ورودی تفرجگاه نرجس خاتون (س) شامل اجرای عملیات خاکبرداری به حجم ۴۸۰۰ مترمکعب و خاکریزی به حجم ۵۵۰۰ مترمکعب، تسطیح و مناسب سازی محل، کاشت ۱۲ هزار بوته درختچه زینتی از جمله بربریس و یوکا، ژونی پروس و پیراکانتا جهت تنوع رنگ و بافت انجام شده است.  
به گفته شیری، زیرسازی و جدول گذاری زمین بازی کودکان به ابعاد ۲۵۰ مترمربع، خرید و نصب انشعاب آب و آبخوری و نصب بیش از ۵۰ عدد مبلمان شهری و یک ست ورزشی اقدام شده است.
شهردار منطقه از انجام اقدامات توسعه ی محور در این بوستان تا پایان سال خبر داد و افزود:  عملیات توسعه فضای سبز تفرجگاه نرجس خاتون (س) به میزان ۴۵ هزار متر مربع تا پایان سال جاری کامل خواهد شد.
شیری با اشاره به اینکه تفرجگاه نرجس خاتون (س) ۱۸۶ هکتار فضای سبز است، ادامه داد: منطقه ۱۵ پتانسیل توسعه فضای سبز را دارد و ما علاوه بر توسعه فضای سبز به دنبال افزایش کیفیت بوستان‌ها نیز هستیم.

انتهای پیام 

۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 31123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =