اجرای "طرح بهاران خدمت" در منطقه ۲۱ کلید خورد

شهردار منطقه ۲۱ از آغاز اجرای "طرح بهاران خدمت" با مشارکت معاونت‌های اجرایی خدمات شهری، عمران و ترافیک در سطح نواحی سه‌گانه این منطقه از بیست و نهم دی ماه لغایت پانزدهم اسفند ماه در دو سطح عمومی و ویژه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار این منطقه گفت: سطح ویژه "طرح بهاران خدمت" به مدت یک هفته از ۲۹ دی الی ۵ بهمن ماه در بزرگراه ها و شریان های اصلی اجرایی می‌شود که در روز اول بلوار شاهد و بزرگراه آزادگان مورد اجرای طرح فوق قرار گرفت.

وی ادامه داد: نخستین روز از اجرای طرح بهاران خدمت با حضور ادارات خدمات شهری، بازیافت، محیط زیست، ساماندهی، فضای سبز و زیباسازی و نواحی یک و دو انجام گرفت.

پوریافر افزود: در این طرح ۷۰ کارگر با تمامی ادوات، تجهیزات و خودروهای تخصصی اعم از واترجت، مخزن شور، جدول‌شور، خودرو های ۱۳۷ و معبربان و شهربان حضور داشتند.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: اقدامات انجام شده در زمینه های نصب بنر و پلاکارد اجرای طرح، لایروبی ویژه انهار، نظافت و پاکسازی معابر و پیاده روها، بازپیرایی باغچه‌ها و رفیوژها، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن فرسوده، جانمایی مخازن نو، نصب زیرمخزنی‌های جدید، رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، کدگذاری مخازن، رفع سد معبر صنوف و کندوکوب فضاهای سبز صورت گرفت.

انتهای پیام 

۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 31141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =