اتمام عملیات بهسازی بزرگراه مدرس در منطقه شش

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش از اتمام عملیات بهسازی بزرگراه مدرس در راستای اجرای طرح خدمت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه شش، محمد گلپیرا گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل تردد شهروندان در قالب طرح "بهاران خدمت" ابتدا بهسازی شریان های اصلی منطقه در دستور کار این معاونت قرار گرفت که خوشبختانه توانستیم با احصاء و رفع مشکلات موجود، بخشی از بزرگراه مدرس را که در محدوده منطقه قرار دارد به سطح مناسب و ایمنی  برای تردد برسانیم.  

گلپیرا ادامه داد: عملیات نگهداشت عمرانی با اولویت بندی انجام شده براساس میزان تردد در معابر صورت می گیرد که قطعاً پس از پایان عملیات شهروندان این منطقه شاهد تغییرات مثبت در تسهیل و روان شدن تردد معابر خواهند بود.  

معاون فنی و عمرانی منطقه در تشریح اقدامات صورت گرفته بیان داشت: در این محدوده کلیه عملیات عمرانی به منظور ارتقاء کیفیت تردد در این شریان شامل جدول گذاری به طول ۱۴۵ متر، همسطح سازی و تعویض دریچه به تعداد ۲۴ عدد، لکه گیری آسفالت به طول ۱۳۵ مترمربع، کفسازی نهر ۱۰۰ مترمربع، پیاده روسازی ۵۵ مترمربع و ... صورت گرفت.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: مقرر شده در طول مدت اجرای طرح بهاران خدمت در سطح منطقه تمامی بزرگراه ها و شریان های اصلی به منظور ارتقاء ایمنی تردد در سطح منطقه بهسازی شود.

انتهای پیام 

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 31155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =