افزایش رضایتمندی شهروندان با رفع مسائل محلی کوچک و زودبازده محلات

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۹ و مدیران شهری، ضمن بازدید از پروژه ادامه شاخه غربی یادگار امام(ره)، پیگیر مصوبات بازدید پیشین مرتبط با محلات شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در محله امام زاده عبدالله (ع) فلسفه بازدید های سرزده از محلات شهر را چنین عنوان کرد: تلاش ما در مجموعه شهری در کنار اجرای پروژه های کلان در پایتخت، پی گیری مسائل محلی کوچک مقیاس در محلات به خصوص کم برخوردار شهر تهران در راستای رضایتمندی شهروندان است.
او افزود: در همین راستا با راه اندازی ستاد توسعه محلات کم برخوردار سعی شده تا نسبت به شناسایی معضلات و کم و کاستی های محلی و رفع آنها اقدام شود.
امانی گفت: وجود ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در شهرهای بزرگ کشور و حدود ۱۷۰ محله محروم در شهر تهران، عزم جدی را می طلبد تا به منظور کمبود سرانه های آنها  اقدامات لازم صورت گیرد.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که طی بازدید از محلات پایتخت مسائل و مشکلات را بدون واسطه پی گیری کرده و مکاتبات لازم را در این خصوص با نمایندگان مردم در مجلس انجام داده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: در بازدید ثانویه ای که از محلات شهر تهران داریم پیگیر مصوبات دور اول بازدید ها و موارد اجرایی خواهیم بود تا بتوانیم گره گشای مشکلات محلی شهروندان در حد توان باشیم.
امانی در بخش دیگری از نشستی که در سرای محله امام زاده عبدالله با مدیران شهری منطقه ۹ داشت یادآور شد: شهرداری به تنهایی قادر به حل و فصل تمامی امور کلان شهری همچون تهران نیست ولی این مهم با تعامل با دستگاه های خدمت رسان و نهادهای مرتبط در امور شهر میسر می شود.
او در خاتمه افزایش رضایتمندی شهروندان را اولویت بازدید هایی دانست که در محلات شهر تهران انجام می شود.

انتهای پیام

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 31171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =