نمایشگاه نقاشی«رنگ و خیال» در نگارخانه پردیسان برگزار می‌شود

فرهنگ‌سرای فردوس نمایشگاه گروهی نقاشی کودک با عنوان «رنگ و خیال» را در نگارخانه پردیسان برپا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی «رنگ و خیال» مجموعه‌ای از آثار نقاشان کوچک به سرپرستی اکرم ربیع روز یکشنبه دوم بهمن‌ماه با حضور کودکان هنرمند در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس گشایش می‌یابد و به مدت پنج روز پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.  

اکرم ربیع در خصوص برپایی نمایشگاه گفت: نمایشگاه «رنگ و خیال» حاصل تلاش و آموخته‌های کودکان هنرمندم است. این هنرمندان کوچک در تمام مراحل کار با استفاده از اندیشه، احساس و خلاقیت خود نقاشی کشیده‌اند و من به عنوان مربی تنها مسیر را به آن‌ها نشان داده‌ام.

وی در ادامه با اشاره به قدرت درک «فرم و رنگ» و با اضافه کردن «خیال و رویاها» تصریح کرد: نقاشان کوچک با بهره‌گیری از این قابلیت‌ها توانسته‌اند خالصانه و صادقانه آثاری پر مفهوم و چشم‌نواز خلق کنند.

این بانوی هنرمند افزود: ما در کنار هم بسیار آموختیم،فکر کردیم و راه‌حل ارائه دادیم، اندیشیدیم و تجربه کردیم،خندیدیم و گریستیم و توانستیم با کمک هم مجموعه‌ای که در قالب این نمایشگاه بر پا می‌کنیم را بیافرینیم. امیدوارم روزی همه کودکان سرزمینم بتوانند تجربه ملموس از زندگی شاد، پر از رنگ‌، پر از آرامش و پر از رویا و خیال‌های زیبا داشته باشند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در طول برگزاری از ساعت ۹ تا ۱۷ به گالری ۱ فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 31196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =