ایمن‌سازی ۷ تقاطع در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی

شهردار منطقه ۱۵ از احداث رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور جنوبی حدفاصل تقاطع خیابان شوش(تیر دوقلو) تا خیابان رستگاری مقدم در راستای کاهش تصادفات و ساماندهی ترافیکی این خیابان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: طرح احداث رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور به همت معاونت حمل و  نقل و ترافیک و با مشارکت معاونت خدمات شهری منطقه به منظور افزایش ایمنی معابر و بهبود سرانه  فضای سبز و ارتقای زیبایی بصری معبر در دست اجراست.

به گفته او، در این پروژه که نیازسنجی آن بر اساس درخواست های مردمی و به پیشنهاد معاونت خدمات شهری و فضای سبز صورت گرفته است، ایمن سازی ۷ تقاطع انجام و رفیوژ میانی خیابان نیز احداث می شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ۹۰ سانتی متر از ۲۰ .۱ مترطول عرض اجرا شده در این طرح به فضای سبز تخصیص می یابد، افزود: در این پروژه ۲ هزار و ۵۶۰  متر مربع عملیات جدول بندی، ۱۳۰ متر مربع پیاده روسازی و نیز هم سطح سازی ۱۴ نقطه به منظور تسهیل تردد معلولین و عابران پیاده انجام می شود.

شیری ادامه داد: نصب المان های روشنایی، نورپردازی معبر و کاشت درخت  با هدف فضاسازی خیابان های سطح محله و تلطیف فضای شهری توسط معاونت خدمات شهری و فضای سبز  نیز اجرا خواهد شد.

او در پایان با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه گفت: در تلاش هستیم تا دهه مبارک فجر این عملیات ترافیکی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام//

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 31241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =